Gossip Girl

Fan vad jag har väntat på den här serien! Jag har älskat Taylor Momsen sen hon var typ såhärliten i Grinchen (som stal julen, hon var den lilla flickan som Grinchen blir kompis med) och nu spelar hon vääärsta braten.
Alla pratar dock om Taylor Blake(?) som har huvudrollen att hon ska bli nya Mischa Barton men allvarligt talat så är hon fett leeeejm och ser inte så där insane-rich ut som man vill att den som är skolans rikaste(?)/mest populära brud ska vara.
Jag har inte läst böckerna ska tilläggas så jag har noll aning om vad det ska handla om eller egentligen vem som är vad eller varför. Detta inlägg skrivs dessutom när jag tittat ca 15 minuter av första avsnittet och jag måste säga att det är en jävla massa namn och det är det värsta jag vet eftersom namnkunnighet är min sämsta ability.
Vi får se hur det urartar.

När jag är färdig med Gossip Girl är det dags för första episoden av Top Model säsong 9. Det finns ingen serie i världen som är bättre än Top model. Jag har sett ALLA, ja säkert tänker du men det är faktikst så att jag sett alla!
Jag har japanska avsnitt, alla australienska säsonger, alla amerikanska, engelska, tyska osv osv osv...
Dock finns det ingen chans i HELVETET att jag kommer att ladda hem den svenska skitversionen. Har de svenska brudarna ens läst Vogue? Vet de ens vad Haute couture är för något? Vet de vem Patrick Demarchelier är? Tveksamt.
Amerikanska versionen är helt klart dyrast, det svärs mest i den austrilenska och brudarna där är mest syndiga *_*
Rebecka är sveriges okränkte topmodell-öh-tittare.

Jobbet, vad kan jag säga. RUMPA! 
Det gick inte så bra i Uppsala, tappade koncentrationen och det höll på att gå riktigt illa ett tag kändes det som.
Imorgon ska de vara överlämningsmöte och jag känner inte mig redo att ha det än... 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits