Hårfärgexpriment

Åkte in till stan för att köpa skivan och hamnade på Åhléns där jag startade med att äta lunch. De överträffade sig själva med den godaste kokta potatis jag ätit på många år. Men säg inte att jag sagt det!!! Potatis is EVIL. 
Skivan fanns inte, bara den svenska versionen (nej tack). Hamnade på snygg-avdelningen, ni vet där man köper skönhetsprodukter. Stod och tittade på hårfärgningsmedel, har velat färga om håret i evigheter nu och tänkte ta den färg som jag skrivt om tidigare, den lila/bruna varianten. Den fanns inte. Hur jävla irriterande är inte det.
Tänkte ta en annan lila/brun då jag fastnade på blondhyllan.
Det slutade med att jag till slut plockade på mig en blonda färg som Pernilla Wahlgren (blä) har. Gick sedan in på sminkavdelningen och köpte en brun ögonskugga, en pennvässare för min sminkpenna, en ögonbindel, massagehandskar (hum vad är det egentligen jag köper) .. I pressbyrån på vägen hem köpte jag amerikanska Vogue. 840 sidor av de mode *_* samt en sketen triss(t) som jag inte vann på.

Nu är jag hemma och har färg i håret. Vi får se hur det urartar, kommer jag att vara blond eller ha någon annan färg imorgon.
Åhlensmat-Biff med lök och kokt potatis
RödhårigHårfärg - Blond
Före - Ny Färg - Vad blir det?


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits