Hit me Britney

Fler låtar har släppts från hennes album. Prisa GUD (eller Allah, Jehova, whoever) för internet!
Det låter faktiskt inte helt tokigt men det är ändå mycket annan musik ute nu som känns kanske lite mer inne. Jag tvivlar dock inte på att Britney kommer att sälja en massa skivor. Det pratas ju också om att hon ska öppna VMA senare i höst. Lyssna på nya låtarna
HÄR. Dansgolvsmusik.

Mår mycket bättre idag så ikväll blir det jobb. Ska bli kul med tanke på hur länge jag varit borta från jobbet. Saknar det lite. Ja, jag vet att det är sjukt att längta efter jobbet men vad kan jag säga jag är knäpp.

Bläddrade i min kalender igår och insåg att jag missat ett gäng födelsedagar, sånt är pinsamt med tanke på hur bra jag brukar vara på att komma ihåg datum. Jag skäms. En lyckades jag dock pricka in då jag i onsdags blivit påmind om den. Jag har börjat bli lite light orolig över denna miss jag missade ju min BÄSTA väns födelsedag förra året jag menar hur jävla illa är inte det. Min BÄSTA vän. Jag får väl inse att även jag har begränsningar och måste börja skriva ned i kalendrar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits