Hyreshöjning

Vaknade, behövde ca 5 sekunder på mig att känna att huvudet inte var i sin ordning, ringa jobbet för att meddela samt fundera ut hur jävla skittråkigt jag kommer att ha det idag.
Tanken var att jag skulle tvätta tidigt på morgonen efter att ha skjutit upp det i över 1½ vecka men det blev inte av. Jag får väl gå naken imorgon men jag har absolut noll energi.
Var väldigt besviken, hade tänk köpa kaka till min älskade S eftersom det var vår sista dag tillsammans och nu är jag inte ens där : / Tanken var ju även att jag skulle äta lunch med en kollega men det är också inställt.
Känns så jävla bedrövligt och sen får jag brev i min dörrbrevlåda (inte mailen) att min hyra gått upp med 82 kronor.
Det som dock måste klassas som positivt är att hyreshöjningen kom separat tre månader frammåt så jag kan betala alla den här månaden och sen "spara" 164 kronor för oktober och novembers höjning.
Fett tragisk dag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits