Jättesist

Köpte ny mobil idag *_*
LG U970 Shine. Så jävla snygg. Det var instant love när jag såg den första gången. Min handledare är ägaren av en sådan och när jag såg hennes så var det - en-sån-ska-jag-ha och nu är jag en ägare av en.
Allt jag behöver göra är att betala den i typ en miljon år. Köpte även en rosa mobilstrumpa men jag ångrar mig, borde köpt den gröna ... eller kanske egentligen ingen O_o

När jag kom till jobbet tittade jag och ett gäng kollegor på Van Helsing, kom ca 45 minuter innan mitt pass skulle börja för att äta min lasagnelunch i lugn och ro. Mötte min gamla handledare Tommy som numera tar hand om Frida (en kurskamrat). Han berättade att hon ska köra upp om två veckor. Jag har inte riktigt bestämt hur jag känner inför det, det betyder att jag blir sist i min kurs att bli klar :( jag vet att det inte är någon tävlan men det går inte att bortse från att jag är sist. Jättesist. ... Jo, jag har bestämt mig, det känns helt jävla förjävligt och jag känner mig jätteledsen. Dum och .... mindrevärdig. Livet ÄR en tävling och jag ligger just nu SIST.

LG U970 ShineMobilstrumpa - RosaMobilstrumpa - Grön

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits