JÄTTETRIS(S)T

Tog ett långsamt varv runt Vällingby och insåg att det inte är mer spännande där än sist. Slutade med att jag hamnade på hemköp där jag handlade mat för 335 kronor. Det kändes som ångestmycket pengar för så få saker man plockar på sig. Fyra bitar entrecote 130 pix, ny tandborste (ÄNTLIGEN), tandkräm (fan va dyrt det har blivit, 33:90 - Sensodyne), opoppade popcorn för 40 kronor, rödpepparsås, tre burkar barnmat (!). 
Barnmat? jajamensan! :P grejen är den att företagen inte får använda sig av konserveringsmedel eller annat fabricerat så man får the real thing när man köper barnmat. Nu köpte jag iofs inte maten utan två drickor (som smakade typ ingenting) och en blåbärspuré. Blåbärspurén borde vara sjuuuukt bra att ha till glass, jag är iallafall naiv nog att tro det. 

Kom hem aggroade lite på min man, grät, gud jag är värsta sållet numera. Har fuskat med medicinen och det märks. Bäd beckis. Började prata med en kollega som satt på jobbet och  jag bestämde mig för att åka och hälsa på henne, vi har pratat om att ta en fika men saker har kommit emellan. På stora Stockholm Central köpte jag en JÄTTETRISS och ett glassogram till min kära kollega som kört tårta (jag kommer att förklara detta när jag råkar ut för det). Vann ingenting på trissen vilket var JÄTTETRIS(S)T. Dessutom var det dåligt för min ekonomi då de kostar 100 jävla spänn. Det är tredje jättetrissen nu som jag inte vinner på. Kan någon påminna mig om det nästa gång jag tänker köpa en?
  
Använde kvällen till att lyssna på musik. Jag är antagligen den enda i världen som är heeeelt galen i Britneylåtarna och på rent ALLVAR funderar på att köpa hennes skiva som släpps 14 november.
Lyssnade även ungefär en miljon gånger på Kents nya.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits