Jävligt ilsken!

Fan va sur jag är! Kan jag slå nån?

Jag tror att det var slut på allt dåligt men när jag läste papprena förstod jag att det bara kan bli värre och värre. Tänk positivt säger folk så fort de får chansen, tänk om det är så att jag är så korkad som papprena visar?

Vad är det dessutom för folk som valt X före Y? är de helt borttappade eller? Det finns ju en klagomålslista på säkert 30 incidenter om den personen, hur många har Y? Vem ska man muta i den här världen egentligen för att få lite rättvisa. 

Har fått de där trycket i bröstet igen. Det känns som en sån sak som folk i typ 45-50 årsåldern säger, inte folk i min ålder (25-30). 

Dumma jävla skandiabanken ljög om sin uppdatering som skulle vara klar kl 14, den var inte klar när jag försökte logga in klockan 16 vilket gjorde att jag förlorade pengar. Jävla idioter. 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits