Kastrullen var söt.. *suck*

Torsdag användes förrutom till att jobba och gå på stresskursen till att shoppa. Hann med två stora inköp på Åhléns innan jag gick på kursen. Köpte en Weraväska och en kastrull. Weraväskan hade jag nog inte köpt om det inte varit så att Åhléns just nu (fram till 23:e september) har klubbdagar och man kan köpa en Weraprodukt med 20% rabatt. 895 till 716 kronor var enligt mig en stor vinst. Den enda som kommer att lida av detta är mitt bankkonto, dock förnekar jag detta hejdlöst, det är ju lön på tisdag. *_*
Kastrullen, vad kan jag säga, den var söt...

Har sedan i början på veckan tittat mer eller mindre nonstop på Heroes första säsong. Laddade hem *hosthost* och jag hade hoppats att det på nått sätt skulle hända nått under seriens gång. Slutfighten var grymt lam och jag satt med munnen öppen. Hade jag spenderat 23 avsnitt á 42 minuter på detta? Då kan man ju förstås komma med motargumentet, men varför tittade du så länge då? Jo, det ska jag tala om, jag gillar flera av skådespelarna och jag var nyfiken på hur det skulle gå i slutet plus att jag hoppades att serien skulle gå från såpaliknande till något mer actioninriktat. Dock hände inte det. Jag får se om jag orkar med säsong två som startar snart i USA.

Fick ett sms på eftermiddagen av mamma som undrade om vi kunde gå på bio på lördag. Kan inte riktigt säga varför men det känns olustigt. 
Hade velat vara med Ai idag men huvudet sa sitt, sova 2-3 timmar är ingen höjdare och sen jobba. Jag hoppas att han inte blev alltför ledsen, försöker vara folk till lags numera men det har slagit väldigt mycket fel.  
Weraväska

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits