Lördag 15:e december 2001

Det är många år sedan nu men det var 15:e december 2001 som jag slog i huvudet förra gången på jobbet. Jag minns det som igår, jag minns pelaren och jag minns vad jag tänkte precis när det hänt.
Skulle skaka håret tillrätta och kastade huvudet bakåt så där som man gör och drämde i så hårt med huvudet att min enda tanke var att "om jag svimmar nu, dör jag" så illa upplevde jag dock inte den här smällen men inte långt ifrån. Det var mest HELVETE.
Tog ett varv i lägenheten efter att ha suttit i soffan nästan hela eftermiddagen för att se hur det kändes och det är bara blä. Mår illa precis hela tiden och det mesta av känslorna kommer när jag sätter mig ned igen. Jag är livrädd att det ska sitta i till imorgon. Dessutom är jag arg på mig själv att jag är så satans klantig.
Jag har gjort det en gång i mitt liv redan och det var nog pinsamt. Det händer faktiskt att jag får höra om de där fortfarande trots att det är närmare SEX år sedan. Varför jag är så besatt och kommer ihåg just det datumet kan man ju fråga sig men det är ganska enkelt, Sagan om ringen skulle ha premiär på onsdagen och det skulle vara en strejk på måndagsmorgonen. Jag var hemma hela veckan från jobbet och jag mådde illa långt in i januari.
Torsdagen åkte jag, mamma och två kompisar in till Karolinska där de sa de klassiska ta en alvedon och gå och lägg dig.
Jag gissar att anledningen till att jag skriver de här inlägget är för att jag är lite småorolig inför att gå och lägga mig. Stressig inför morgondagen då jag vill vara frisk.

Pratade med min man som berättade att det för en satans massa år sedan just idag var dagen då E=m2 presenterades samt att bengaliska tigrar blev utrotningshotade.
En annan sak som jag lovat ett par dagar nu är min mössa och den kan man se nedan.

MÖSSAN!!!! *_*

Gillar du den inte så skit ner dig, den är jättesnygg!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits