Lördagmorgon

Det gick så där på jobbet. Hade gråtit lite innan och kände mig väldigt låg. På slutet innan vi blev hemskickade kände jag att det blev för mycket - på en lördagnatt liksom.
Det är svårt tycker jag att lägga lika stor fokus på alla problemområden, speciellt om det är flera stycken. Skapade lite onödiga förseningar men jag försöker tänka att nästa gång så blir ja kanske någon procentenhet bättre och det är ju det man ska sträva efter.
Det märks hemma i min lägenhet att jag inte mår så bra, jag brukar nämligen ge upp städandet direkt när jag känner mig nere och nu börjar det se riktigt ofint ut här.
Tänker nog spela Sims 2 resten av dagen. Kvinnan i familjen väntar parets andra barn och hon är lite småintresserad av grannfrun, hur ska detta sluta?

Känner att kommuniktationen mellan mig och D har mer eller mindre försvunnit. Båda är i en stressig del av livet och det märks. Längtar efter honom.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits