Mot Vällis centrum

Dagen har knappt börjat och jag vaknade senare än jag önskat. Ringde till mamma direkt för att fråga om vi kunde ta en fika eller träffas lite kort. Hon var upptagen med att flytta hem från sin sommarstuga så jag nämnde inte ens förslaget. Känner mig fortfarande lite snurrig men om jag måste sitta inne en hel dag till kommer jag att göra något dumt, seriöst alltså. Duschade innan jag en dragit bort gardinerna och blev ledsen när jag såg att det regnade. Känns tveksamt att överhuvudtaget gå ut  redan från början och måste jag då även anstränga mig med att bära paraply är jag inte säker på att gå ut är det bästa förslaget. Hade helst velat åka till Vällingby, då får man gratisluft samtidigt som man går mellan affärerna men hur roligt är det om det regnar.
Jag är dessutom ganska nyfiken på vad det är som är så speciellt med Vällis, jag bor ganska nära och får därför reklam för "köpcentrumet" men när jag är där tycker jag att det är sjukt tråkigt. Jag kommer dock tillbaka dit eftersom jag suktar efter kunskapen om varför Vällis är så bra och fantastiskt som det står i reklambladen.
För att försöka att få ny klarhet gick jag in på sidan där de stoltserar med att ett gäng nya butiker öppnar september/oktober - Hemtex, Hårskulptörerna, Länsförsäkringar, Specsavers Blic, Telenor

Shit jag har alltid längtat efter länsförsäkringar!!!

Kanske det är någon annan som vet vad som är så bra med Vällis, snälla dela med dig!?

Kommentarer:
Postat av: Alexandra

Är man deppig pga vädret så är det hur bra som helst att släpa sig iväg till ett solarium och ta en solning! Det är sjukt skönt. Och när man väl är där kan man köra 40 min kondition eller ngt. *peppar* ;-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits