No reservations


No reservations / Kärlek på menynSka möta mamma kvart i två, åka till stan, fika och sen gå på bio för att se No reservations, eller Kärlek på menyn som den heter på svenska. Fett larvig titel på svenska men det kanske finns någon tanke bakom som jag inte känner till. På den officiella hemsidan kan man få recept och det känns orginellt. Kul att de delar med sig i stället för att släppa en svindyr kokbok med receptet om några månader. Besök
HÄR.
 
Tvättstugan har återigen blivit uppskjuten och det börjar dra ihop sig till aningens panik i min garderob. Har jag tur kommer jag hem tillräckligt tidigt för att kunna köra två eller tre maskiner innan tvättstugeterroristen kommer ner och skriker.


Kommentarer:
Postat av: Alexandra S

Tjoflöjt! Ville bara göra dig uppmärksam på att gula sidorna även finns på internet. Och att jag har hittat hit. :-) Säg till om filmen var bra!
//A som i Adam


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits