"Oskuld 2nd base"

Äntligen!!! Garnet ska hämtas på fredag. Jag beställde 700 gram vilket är bra mycket mer än vad jag behöver men det är antagligen inte skrivet i sten att det är så mycket jag måste betala för.
Idag var en konstig dag på jobbet. Vissa timmar eller sjok av timmar känns det som att det går riktigt bra, sen andra tider så är det som att börja om från noll igen.
Jag hatar noll-känslan. Känner mig som en liten fyraåring då jag inte fattar och måste be om handledarehjälp. Det känns som att jag borde kommit längre än så. Blev jätteledsen när jag kände att jag inte klarade av det, varför ska jag inte klara det? jag har ju hållit på med det här i en jävla evighet. Jag är för mesig helt enkelt.

Mitt i natten? ja vad kan jag säga, lite nervös och svårt att sova. Eller nä det är inte svårt att sova om man ligger i sängen men sitter man i soffan blir det svårigheter. Tankarna glider runt och jag försöker analysera om jag är nöjd med dagen eller om det känns dåligt. Jag försenade två tåg idag helt i onödan och det är lite dem jag fastnat på men det kändes som att vem som helst skulle kunna göra det misstaget. Dessutom var det ingen som direkt ringde upp mig och sa att jag var dum så helt dålig är jag inte. Jag gissar att det som vanligt kommer att lösas så fort man får mer erfarenhet.
Min nivå nu är fortfarande på typ "oskuld-2nd base" jisses vilket typiskt Rebecka-uttalande.

Det är med stor sorg som jag bara ska ha min nuvarande handledare i 17 dagar till. Saknar henne redan. :(

Mössa och garnfärg i repris:
eskimo 45pDröm mössa


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits