Samuraaaai Sarmuraaaai

Tackey & Tsubasa är bara för sköna. Var ju så nere igår att jag glömde skriva om nya skivorna.
Namie Amuros - Play, var inte direkt den höjdare jag hade hoppats på. Det ska dock tilläggas att hennes förra album Queen of Hip-hop behövdes ett par genomlyssningar innan jag började ge efter för hennes sound. Det är nog samma med det här albumet största överraskningen är helt klart att hon valt att ha med Violet Sauce (i en remix) som hon släppte som singel för över 2 år sedan.  
Utada Hikaru - (singel) Beautiful World, Kiss & cry + Fly me to the moon:  följer soundet hon hade på senaste albumet och eftersom det är de bästa album jag har med asiatiska artister så får singeln högt betyg. Lycka är också att hon gjort en ny remix av Fly me to the moon (Sinatras gamla klassiker). 
Tackey & Tsubasa - (singel) Samurai, Yakusoku ~Flowers song~, Yakusoku ~World Wing~, Himegoto.
Samurai är ganksa rockig, Yakusoku är i två versioner, inte direkt någon favorit. Lite smörpop. Himegoto är väldigt T&T, glad, snabb och båda sjunger samtidigt. Dubbelsidig affisch tillsammans med cdsingeln uppskattades även om jag är lite besviken att man måste välja T eller T.

För er som orkat läsa ända ner hit och undrar va fan det här är för några så finns i alla fall Samurai att lyssna till på YouTube -
Samurai. Utada Hikaru har spelats på Ztv (då detta var en musikkanal) med låten You make me want to be a man.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits