Sminkskola?

Hårfärgen blev ungefär som jag trott ganska osynlig. De röda har dock mattats en del men det är nog bara jag som kommer att se skillnaden. Dock om jag klipper mig kommer det nog att bli snyggare om jag färgar om.
Ser bara ut som att jag tvättat håret emellan.

Rödhårig< gammal vs ny >Rödhårig, nej blond...

Tröttnade på att spela Sims 2 och hoppades på att tv för en gång skull ville överraska genom att visa något spänannde som man förhoppningsvis inte sett förrut. Flippade igenom 20 kanaler med de ena ointressanta skräpet efter de andra.
Stängde av och lyckades lyfta på baken för att göra något. Tog ett varv runt i lägenheten och fastnade i badrummet där jag sminkade mig.
Insåg att det blev någonstans mellan ok och hyffsat. Men jag vill se superbra ut. Började därför surfa runt och letar efter bra sminkskolor. Tyvärr är de flesta söksvaren skolor och inga sidor med tips.
Kanske borde starta en sminksida själv men hur bra är jag på att sminka mig?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits