Stora tvättstugeäventyret

Tvingade ner mig själv i tvättstugan även om det var jävligt energikrävande och jag var helt slut efteråt. Jag vill inte behöva köpa kläder för att slippa gå naken. Fast så här efteråt vet jag inte om det var så vettigt jag tror iofs att det är ganska bra att röra på sig så att man inte bara ligger stilla. Tvättade fyra maskiner tvätt vilket vanligtvis tar två timmar eftersom vi har två tvättmaskiner i tvättstugan, idag tog det tre. Hänga all tvätt, få den torr och någorlunda hopvikt tog fyra timmar (normalt 1-2 timmar). Tvättstugan det mest "spännande" jag gjort under dagen. Har liksom inte orkat med något annat. Det har helt enkelt varit dundertråkigt.
Jag orkade inte ens titta på hela Mitt stora feta grekiska bröllop som är en av mina romantik/komedi favoriter. Jag orkar inte fokusera längre perioder och jag känner mig korkad och dum. 
Som om jag inte har nog av de känslorna redan innan. 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits