Vill bli klar!

Måndag morgon. Min handledare var tillbaka och berättade att hunden mådde bra. Det värmde att höra!
Det visade sig att hon köpt en Esprit-väska som jag under gårdagen tittat på fast i en annan färg. Jag visade upp min och det var tvärtom. Stört som fan ju!
Jag klämde ur mig att jag inte mått så bra under en tid, självklart så hände det ett gäng andra saker samtidigt så det blev inte riktigt så som jag velat att det skulle bli och jag är inte så säker på att allt gick fram.
Jag ville mest få fram att jag mått piss men att efter fredagens diskussion med min chef lett till att jag nu mådde mycket bättre och lite lite lite faktiskt ser fram emot att bli klar.
Fick sitta med en trafikledar-instruktör som hjälpte mig med ett gäng frågor gällande SÄO-pysslet som vi fått.
SÄO (Säkerhetsordning) är Banverkets regler gällande öh hur man ska göra när man arbetar i/på/runt spårområdet. Jag blev så glad när han upplyste om saker och ting och jag kände att Åhmigod jag fattar!
*Stor sten föll från bröst*

Under eftermiddagen hade vi ett möte angående den nya turlistan och jag började må illa, mitt huvud klarar inte riktigt av när det är regnväder ute. Får alltid väldigt lätt huvudvärk och ska man då sitta i ett litet rum med många personer med dålig luft är det som att be om en katastrof. Dock är det ju så att jag ofta tappar all intelligens och ändå utsätter mig för påfrestningen eftersom jag ytterst naivt trodde att det inte skulle hända den här gången.
50 minuter senare sitter jag på tåget hem, mår väldigt illa och hoppas att jag ska hinna hem så att jag slipper kräkas ombord på tåget.
Hemma kryps det snabbt ner i sängen och bara ligger och andas för att få kroppen i balans igen.

När jag vaknade till ringde jag till min favorit garnaffär för att fråga efter mitt efterlängtade Eskimo 45p.
"Det har inte kommit än"
Min mössa och halsduk, mi god i need you guys!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits