30-års fest igår

Jag kom till mamma kvart över tolv för att hjälpa tll med alla förberedelser. Jag fick ta hand om de mest med maten som att skära den i bitar så att den skulle kunna träs på spett, göra sallader, pynta och mycket mycket mer. Mamma pysslade med tusen andra saker. Så småningom dök gästerna upp och vi tog en välkomstdrink. Bålet mamma gjort var sjukt gott! Hade jag inte vetat att det var alkohol i hade jag inte märkt det.
Efter det gick vi alla på en tipspromenad med omöjliga frågor (jag kom på tredje plats YAY!) och efter det gillades det. Mamma hade köpt korv från ett riktigt charkeri där kötthalten var MINST 85%. Det var den godaste korv jag någonsin ätit. Scan skryter om att de har så mycket kött i sin korv, det är ju bara larv!
Vi sjöng sånger och Markus öppnade paket och alla hade väldigt trevligt.
En person blev lite överförfriskad och blev hemskickad men det var det enda som var mindre bra.
Otroligt trevliga människor som förgyllde kvällen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits