30-års fest

Idag är det dags att fira Markus (min storebror) och hans årsfyllnad av 30. Han har lagt ner mycket pengar på sin fest och det lär bli en del fulla människor att ta hand om. Jag känner få av hans vänner men det ska bli roligt att träffa dem och kanske lära känna lite nya människor.
Har redan trots den tidiga timmen lagt ansiktsmask och känner mig som en baby på vift och sitter nu och funderar på vad fan jag ska ha på mig.
Eftersom vi ska vara både inne och ute känns det klurigt att klä sig. Vill inte se för vardag ut men jag har inte direkt några festkläder.
Sen kommer nästa problem som är mitt dumma hår. Tvättade det och sprejade i lite för mkt hårvax så att håret kommer att ligga plattare än de brukar om några timmar. Mina grandiosa planer att åka in till någon frisör och få de gjort försvanna av ren slöhet men nu ångrar jag mig : /
Ska äta lite blodpudding nu för det kommer att dröja länge innan det serveras någon mat.
Får se om det blir några bilder.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits