arbetsdagen osummerad

Hade en ritkigt trevlig dag på jobbet. Hade flera favoriter till sällskap och sånt är alltid glädjande. Vann dessutom 75 spänn på en trisslott. Trots att jag sagt att jag aldrig jävla nånsin ska spela på de där skitlotterna något mera.
Var halvt medvetslös av trötthet när klockan var runt elva. Den kan eventuellt ha varit halv elva eller kanske fram till klockan tolv. Det är lite mörkt däremellan hehe -_- Hade 6 tåg som jag var tvungen att manuellt ge grönt i signalerna för och det är största möjliga försiktighet med dessa. Om tågen hamnar fel blir det smisk på baken (fast mest i plånboken) och det vill vi ju inte!
Detta efterföljdes av att ett bom-par nära Järna slutade att fungera. Ytterst obehagligt! Ett tåg hamnade lite på sniskan men det gick bra till slut!

Min träningsguru fick mig mot alla odds att sätta mig på roddmaskinen och rodde i 15 minuter. Cykling är det som är roligt men jag gjorde i allafall nått! 15 minuter är jag dessutom nöjd med eftersom jag är så slö.
Dagens bild är mitt brio tåg som följt med ett tag.


Tuuut tuuuuut

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits