äta kakan nu

Idag igen har jag huvudvärk och fick för typ en halvtimme sedan ett sånt där schysst blodtrycksfall så att det bara dansar framför ögonen. Det händer ofta när jag har mens men nu har jag inte mens så vette fan vad som hände.
Mina blodvärden är väldigt bra men jag gissar att något kanske inte är 100% i min kropp eftersom jag då och då drabbas av migrän. Dock ska de tilläggas att jag nu inte haft migrän på typ två månader bara vanligt ont i huvudet. Jag undrar vad det kommer sig för jag lever inte särskilt mycket annorlunda från tidigare.
Sitter på jobbet nu och drömmer mig bort, händer inte särskilt mycket idag och det är jätteskönt efter gårdagen.

Innan jag gick till jobbet köpte jag mat för 180 spänn. Lasagne, pastasallad och en ENORM kaka. Pastasalladen var en likadan som jag gav bort till en kollega för nån vecka sedan, den såg inte lika indränkt ut av såsen (philadelphia ost och turkisk yoghurt) och det måste betyda att det inte är samma kräkvarning på den. 
Kakan tänker jag äta NU.  

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits