Den lilla sLampan

Okej jag erkänner, rubriken var dum.
Det här inlägget handlar om Lampor och inte slampor. Im an attentionwhore what can i say :P
Iallafall så byggde jag ju nya dvd-hyllor förra veckan och direkt när jag var färdig med dem behövde jag en minilampa att ställa ovanpå. Jakten började på nätet för att hitta inspiration. Den första bilden är på mina hyllor och mina filmer. Nästa bild är på en lampa som heter Uppnosig, kostar 329 kronor och kommer från Designonline.com. Själv tycker jag att det ser ut som en snigel och sniglar är äckliga. Bild tre är på ännu en lampa från Designonline.com. Behöver jag säga så mycket? ful är ett av adjektiven jag använder men har betydligt fler på lager. Den lilasvarta är precis den design jag gillar, häftig färg och mjuk design. Den sista var dock preciiiiis en sån jag velat ha men så åkte jag ju till Åhlle där jag hittade den perfekta lampan. Nu när jag tänker efter får jag lite Bro station-vibbar.

Nya dvd-hyllorSlime snigelFärggladSvart och LilaBollampa

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits