deprimerad älg

Sitter på jobbet och har gjort det sedan klockan 7. Det är inte mycket som händer här. Lyssnar lite halvhjärtat på musik. Känner mig sjukt understimulerad och det är jättejobbigt, vill liksom ha något att göra. Det kommer att bli en bra dag för tågtrafiken det är jag väldigt säker på. Tack vare fina insatser har jag sparat in ett par minuter idag igen.
Problemet är att de enda som syns är de minuter som är efter tidtabell. Så antagligen ligger jag på plus minus noll om man ska hårddra. Det är dock inte mitt fel att tåg dräller kvar vid plattformen i väntan på bättre tider.

Än så länge idag har det inte varit några kandidater. Den här helgen måste ha något slags rekord, det har varit sjukt mycket människor i spåret. Bara för mig personligen har det varit 2 personer i spårområdet varav en inte längre är med oss plus en deprimerad älg som inte verkade vilja vara med längre då den stod nära spåret, dock gick den därifrån. Kanske ändrade den sig och ville leva vidare.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits