efterdyningar

Jag skrev ju inget igår. Blev lite jobbigt igår, påkörning på jobbet. Det var inte så jobbigt när det pågick men efteråt blev jag lite ledsen. Det var inte så många tåg som rullade när de rensades upp men efteråt kom det typ 5 tåg som skulle möta 3 tåg och det låter kanske inte alltför avancerat men det lev lite mycket, speciellt som det var sista 30 minuterna av mitt arbetspass. Det gick bra till slut. Mötte en av infosarna som slitit på sydkant och det kändes så bra att prata om något annat än "vi spårändrar de där tåget till de där spåret" eller "de där tåget blir så och så sent" ..
Tanken var att jag skulle ut igår och tacka av två kollegor som ska lämna jobbet en kortare period för ökning av populationen/pluggande. Men när jag kom ut ur lokalerna så bara tappade jag all lust. Jag insåg hur blä-ig jag kände mig. Ville inte lägga sordin på den glada feststämningen så jag åkte hem. Egentligen ett ganska dumt drag då man kan få lite glädje av de andra men men...

Kommentarer:
Postat av: Jocke

Ha, ha, tack!!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits