eko-kris

Hade ju tänkt ha en liten gathering senare i maj eftersom mamma fyller år och ju fler folk ju bättre. Problemet är att jag skrev fel datum och fel dag *suck* så nu måste jag göra om det hela. Dessutom är jag inte helt säker på att jag vill betala kalas för ett 20 tal personer.
Det är ju på väg att bli sommarmånader och eftersom jag gått upp typ en miljon kilon i vikt har jag få/inga kläder att ha på mig och måste därför köpa upp mig på en ny garderob. Med den kostnaden i åtanke blir jag lite fundersam.
För att inte tala om att jag måste köpa present till mamma. Spara pengar är något jag är ultrasämst på och har därför inga extrapengar just nu att ta till för att köpa present.
Roligt att ha panik INNAN man ens fått lön . INTE.

Kommentarer:
Postat av: Johnny

Om man inte har panik innan man fått lönen, när ska man då ha det? Innan är ju enda möjligheten. Men tanken på en 12:- glass gör kanske det hela lite bättre?
Ta det lugnt


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits