Englas no show

Tragiskt med den lilla flickan Engla som försvunnit. Jag undrar vad som hänt, fast jag vill nog egentligen inte veta. Om någon kidnappat henne hoppas jag för hennes eget bästa att han (för de lär ju vara en han) ser till att det går snabbt, whatever han nu tänker göra med henne.

Innan jag somnade igår tänkte jag på köttbullar. Jag var inte särskilt sugen på dem men jag drömde mig igenom hela receptet. Från köpet i affären, till uppsvällandet av ströbröd, till rullandet, stekandet och slutligen uppläggningen i en av Sagaform skålarna. Jag undrar om mina tankar vill säga mig någonting. Jag som mer eller mindre bestämt mig att jag inte skulle köpa dem. Nu kommer jag ju tänka på det varje gång jag gör köttbullar. Nästan på gränsen till irriterande.
Aquafresh iso-active skummande gel var riktigt bra. Mycket skum som inte var mjukt utan mer fast, som hårmousse.

Idag är tanken att jag ska lämna mina glasburkar i glasinsamlingen och städa lite extra för att få tillbaka den rena känslan som varit borta ett tag. Grandiosa planer som har stora möjligheter att misslyckas.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits