FISK ÄR ÄCKLIGT!

Hemma igen, fy fan va skönt!
Började direkt med att hämta hem min väska som jag beställde för en evighet sedan. Fick betala 90 pix i tull. Med tanke på att jag inte var helt ärlig så är jag ändå nöjd. Man betalar % tydligen på varan man beställt hem och jag liksom bara rååååkade säga ett pris många dollar under det jag betalade *hosthost*
Annars jag ätit middag *_* MAT!!!!!!
Fy fan, Dalarö var fint men fy fan för typ allt runtomkring. Självklart för att göra allt extra roligt så var jag tvungen att slå i huvudet i bussen på vägen hem så att jag såg stjärnor och nästan kräktes.
Det var på nått sätt pricken över i:et av miserabla händelser.
Först och främst måste jag säga att jag inte kunde äta, eftersom det ALLTID serveras fisk på sånna här jävla ställen och de här stället hade självklart fisk. På vårt jobb får man inte säga att man inte kan äta fisk eftersom det inte är del av min religion eller att jag har allergi. Kräkas av det räcker tydligen inte. Så jag har levt på coca cola
(25 !!!! jävla spänn för en flaska) och kakor. Detta är en del till varför jag H A T A R att åka bort. 

FISK ÄR ÄCKLIGT!
FISK ÄR ÄCKLIGT!
FISK ÄR ÄCKLIGT!
FISK ÄR ÄCKLIGT!
FISK ÄR ÄCKLIGT!

Sen förstörde deras sketna jävla schampo/tvål mitt hår så jag måste klippa mig imorgon, ytterligare 300 pix som jag måste lägga ut. Jag vette fan vad det hade i sin sketna duschtvål/schampo för mitt hår är totalblä.

Dock var stället som sagt jävligt fint, utbildningen var grymt bra, området var fantastisk, rummet underbart men som sagt...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits