Från vänlig till mjuk

Jag har inte ens skrivit något idag och har redan fem läsare. Idag är det första april och jag ser fan inte fram emot den här dagen. Jag går på precis alla skämt som serveras och sväljer dem med hull och hår. Hoppas att jag slipper bli ledsen.
Eftersom blogg.se varit nere ett tag så har jag haft flera inlägg i huvudet, bland annat dagens hatobjekt/person/företag och vinnaren är: Sagaform. De har en ny serie som kallas Texmex med fina skålar som jag letat efter i hela jävla stan men inte hittat. Såg till min förskräckelse att Mat.se gjort reklam för dem så jag gissar att det är förklaringen. Mycket av mitt porslin kommer från SF, jag gillar deras mjuka design.
Men som sagt det är slut överallt.
En annan märklig händelse är att Edet toalettpapper gör reklam för att ha gått från namnet Friendly till Soft. Seriöst av dem tycker jag!
24 dagar kvar till lön och det ser redan ut att bli nudlar till middag... humhumhumm men jag har iallafall skitsnygga dvdhyllor.
Och de sista inlägget jag tänkt skriva handlade om lampor.

Kommentarer:
Postat av: Malin

Serien tex mex, är det den gula serien med nån röd typ chili på?

2008-04-02 @ 08:55:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits