Häng kvar älskling...

Eftersom jag uppenbarligen lider av svår alzheimers och trodde jag skrivit ett inlägg om lördagen så tog jag inte upp att jag faktiskt åkte in till stan för att leta lampa på riktigt, i riktiga affärer med andra människor och varor man kan ta på :P

The  great  Åhléns  (Skimmer runt Åhléns)

I allafall eftersom jag inte orkar skriva så hittade jag en lampa som såg ut som en av skapelserna på Bro-station och sen åkte jag hem, köpte glödlampor och amen i kyrkan bra ljus.

i går gav jag bort min lunch till en hungrig kollega. Det började med den där jävla cotti frutti som jag åt i lördags natt där jag nästan kräktes av äckelheten. När jag satt med min lunch vände det sig nästan i magen på mig och det blev inte särskilt mycket ätandes gjort och eftersom jag ogärna slänger mat på en gång även om jag inte ska äta den (Ja jag vet att jag är ett freak) så gav jag bort den.
En annan "incident" igår var att en förare kallade mig älskling :D
Jag skulle orderge tåg om balisinfofel (dont ask) och då när han svarade kom jag uppenbarlign in i ett av hans samtal med någon käresta. Sedan fnittrade vi båda två genom hela konversationen utom själva ordern då förstås! Våga annat :S

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits