Illa, jag mår iiiiilla del 2

Igår mådde jag konstigt hela dagen. Hade en slags molande huvudvärk tillsammans med att jag var sjukligt trött. Men att vara trött är inte direkt en bedrift när man jobbar skift. Det är mer regel än undantag.
Igår var jag i allafall ledig och orkade bara med en enda sak - tvätta. Så när jag vaknade i morse så förväntade jag mig att jag skulle vara pigg och glad.
Jag vaknade och mådde inte alltför jättehejsan. Mådde lite illa och kände mig snurrig i huvudet. Dock tänkte jag inte låta det hindra mig då jag för förata gången på miljoner år kände en enorm lust att TRÄNA!
Käkade gröt, packade väskan och åkte in och cyklade 20 minuter. Efter det började jag mår riktigt illa. Satt på ett möte i en timme och trodde att jag skulle kräkas. Vågade knappt röra mig. Diskuterade en stund med min närmsta chef vad jag skulle göra och jag lade mig och vilade i ca 1½ timme vilket inte alls hjälpte så jag valde att åka hem.
Har sovit men mår inte ett dugg bättre och funderar på hur jag ska göra imorgon. Det är ju fan värdelöst med sjukdagar men jag har svårt att koncentera mig ordentligt och sitta och må illa gör ingen glad.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits