Illa, jag mår iiiiilla

Igår åt jag kött, sallad och chips till middag. Det är kanske inte de smartaste alternativet när jag så desperat kämpar för att gå ner mina depressionskilon. Problemet var att jag höll på att tillaga den jävla polentan som jag köpte för flera veckor sedan. De brände fast i kastrullhelvetet och jag blev både sur och tappade orken, dessutom låg köttet redan i pannan. Dum paniklösning.
I vilket fall så vaknade jag upp halv sju i morse och mådde så illa att jag trodde att jag inte skulle klara av att kliva ur sängen utan att spy. Dessutom var magen otroligt uppsvälld.
OMG Gustav Vasa!
De krävde otrolig viljekraft att inte spy vilket är jättedumt, man mår ju trots allt bättre efteråt. Somnade om och mår nu fortfarande illa. Har inte klarat av att äta något idag. Det släpper nog snart... hoppas.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits