kvällsklagomål

En person från jobbet ringde och berättade att jag fått semester från 1 juli och framåt. Hoppas att solen är framme då. Kanske borde boka någonting? Har inte varit utanför landet på evigheter evigheter. Fast som jag har levt senaste tiden är det inte särskilt konstigt.
Tanken var ju att jag skulle städa men det blev inte av, däremot plockade jag ihop alla syltburkar och fula glas och gick till glasbehållaren. Fan vilket najs ljud det är med krossat glas. *_*

Efter det gick jag på en promenad, hämtade lakanen från tvättstugan som hängt där i en månad, diskade, fixade käk och diskade igen.

Gud va vettig jag är!


Vad ska hända nu så här sent då? sömn? Only God knows!

Jo just det, jag har ju inte klagat så mycket idag så här kommer dagens klagomål: Fun Light Rhubarb. BLÄ! Är det verkligen rabarber i den? eller är det precis som alla andra idiottillsatser att någon som arbetat på fabriken en gång i sitt liv faktiskt luktat på en rabarber?


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits