Mirakeltandkräm

Aquafresh har en ny tandkräm som jag köpt. Aquafresh iso-active skummande gel som tar bort 25% MER baktrier än vanlig tandkräm. Shit värsta miraklet på tub ju!!!
Den har den ascoola sloganen: Borstar hela munnen! Det är något med den sloganen som är sjukt roligt. Jag kan dock inte sätta fingret på det.. eller en tand men något är grymt roligt.
Med tanke på att den kostade 42 jävla spänn hoppas jag att mina tänder kommer att bli vitare, bättre stå emot farliga sockerattacker (som i Extrareklamen, plink plink plink) och framför allt bli RENA! Rena är egentligen det jag eftersträvar mest. Stort plus till god smak och den sketabra flaskan som gör att man inte överdoserar. 
Om den skummar vet jag inte och hur den ska borsta resten av min mun utöver mina tänder återstår att se, det jag dock vet är att  Aquafresh iso-active skummande gel kommer att göra jobbet åt mig!
För er nyfikna så finns det fina bilder på
Aquafresh.se.

Observera att denna blogg INTE är någon reklamblogg utan helt bygger på mina underliga inköp. På tal om inköp hittade jag Sagaforms skålar och det var liiiiite för stora för min smak. Nu måste jag på allvar fundera ut om jag vill ha skålarna eller inte. Dagens viktiga i-landsproblem.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits