Pilsk efter 24!

Hanna reder ut frågan om vad kfum är: Kan faktiskt svara på vad KFUK-KFUM står för (konstigt om inte :D) = Kristliga Föreningen av Unga Kvinnor och Män. KFUK-KFUM är en svensk orginasation som även är medlem i världsförbunden World YWCA och World Alliance of YMCA.

Vi tackar för det! Jag skaffade digital-tv i måndags och har efter det zappat mig genom dagarna. Över 150 kanaler har gjort det möjligt. Dessutom efter vissa tider på dygnet går det över och blir andra kanaler. Eftersom com hem vill att man ska beställa så mycket som möjligt pressar de in prövotid på alla kanaler så att jag just nu även har alla Tv 1000 och Canal+ kanaler, detta då så att när de försvinner ska man ringa och beställa, antagligen ett smart drag. Efter midnatt är det tydligen porrtimmen på mer eller mindre samtliga av dem, det kanske är trevligt för vissa men för mig som hellre ser film blir jag lite less. En annan sak som jag noterade var att tex playboy börjar sända först efter 00.00, jag undrar varför det inte är dygnet runt? Varför ska man vara extra pilsk efter 24 liksom?
Om man är orolig att ens kids ska se porr kan man med ett par lätta klick lägga in pin-kod. 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits