skärp dig!

Första två timmarna på jobbet var ett kaos men det var bara för att jag förvandlades till en hysterisk kyckling när jag kom till jobbet. Jag vet inte varför. Det tog en timme innan jag lyckades lugna ner mig och en kollega tyckte att jag skulle skärpa mig. Det var faktiskt vad jag behövde, fan jag var all over the place liksom. USCH.
I allafall så gick det bra på slutet och jag hade lite problem med låsningar som jag antagligen skapade själv men nu vet jag hur man INTE ska göra :D:D
Var så trött på rasten att jag somnade mitt i en konversation = inte bra.

Kom hem, sov lite och åkte sedan till mamma där vi kollade på klipp på Youtube, mamma är youtube-oskuld så det var roligt att hon änligen fick se sådana där livshöjande klipp som bidragen till Eurovisions-festivalen, intron till gamla barnserier som fragglarna, mupparna och Joelbitar.
Sedan väntade vi på min storebror Markus som var och handlade med två vänner. På söndag är det dags för hans 30-års fest och det är ungefär 30 personer bjudna. Det kräver förberedelser och framförallt sjukt mycket mat och dricka. Men det får jag skriva om i ett annat inlägg, nu ska jag ge min fulla uppmärksamhet på Dennis som väntar på andra sidan luren. <3


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits