Spara tid med mig

Vad är oddsen, växling utanför växlingsgränsen OCH gå mot stopp - kontrollera växlarna samtidigt klockan fyra på morgonen?
Tänkte lite onödigt fel på växlingen utanför växlingsgränsen. Jag borde ha växlat åt andra hållet, djupare in på stationen i stället. Äh va fan nästa gång så kommer jag att komma på det INNAN. Som sagt alla ska uppfinna hjulet igen.
ÅH NEJ! Jag bloggar på jobbet :(
Självklart kommer detta att rapporteras eftersom jag är OND och bloggar på arbetstid. OMG!!!!!
Jag kan ju lika gärna skriva till min chef på en gång vilken oduglig medarbetare jag är.
Jag kanske samtidigt som hon slaps me around  ge henne listan på de saker JAG presterade genom som bra drag sparade BV 60 ! minuter i tågförseningar och arbetstid och gav otroligt glada och NÖJDA medarbetare. 
Vilket väger högst? 60 minuter sparad tid / Rebecka bloggar ETT inlägg på jobbet som tog 2 minuter att skriva och INGEN blev sen, inget samtal missades, inget ritades fel OCH jag läste Säo samtidigt.

Shit jag är så helylle ibland :P

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits