Var e julskinkan?

Har sett reklam för k:fem och tänkte att jag skulle åka och titta vad det är för något. Problemet är att jag liksom inte riktigt greppar VAR det var någonstans. Surfade in på deras hemsida K:FEM för att hitta adressen och i en mycket liten bubbla fanns den. Vällingby är bara en buss bort och sånt uppskattas. Vällingby har gått från katastrofområde till ganska intressant shoppingställe. Detta påminner mig om att Åhléns ligger där och jag kan kanske med lite tur skaffa mig de där skålarna från Sagaform. Måste rätta mig själv här för tidigare fel. Sidan de gjordes reklam på var alltommat.se och inget annat. På Sagaform.se, om man är jätteuttråkad kan man se skålarna, de är randiga.
Nu när jag är i shoppingtaget så var jag på hemköp igår och letade efter något att mumsa på, hittade då lite nya spännande saker som jag verkligen behöver *glimt i ögat*
Tex köpte jag himalayasalt - den rosa sorten, för HELVETE va salt det var. Tog tio korn och min första tanke var "fan va salt" med en osnygg grimas, mitt falklandssalt är fortfarande de godaste i mat. Köpte en ny sort senap, jag har nu 6 sorter i kylskåpet. Var är julskinkan liksom. Noterade också att Start har kommit med en ny müsli. När jag skulle betala insåg jag att jag hade mina lottokuponger kvar från påskas. Eftersom jag inte fattade hur man skulle kolla dem på svenskaspel så gick jag till närmsta spelbutik och frågade den klassiska frågan
-Har jag vunnit?
-JA det har du!!!!
-iiiiiiiiiiiiiiiiiiiih är det sant?!?!!?!?? *_* (nu kan jag köpa allt jag drömt om, nya tapeter, större tv, återresa till New York och bo på de där vita hotellet, personlig tränare, personlig kock, köpa en ö i Dubai, köpa de där påslakanen i egyptisk bomull jag alltid drömt om, den där guld lelo:n ... ).
-ja du har vunnit 58 kronor.
-Wow va kul! (fan fan fan fan fan fan fan fan fan).

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits