världshändelser i Dubai

Viktiga världshändelser: Hamdan bin Mohammed bin Rashed al-Maktoum har köpt en kamel för 16 miljoner!
Anledning? Det var den första provrörsbefruktade kamelen.
Skönt att det nu går att föda upp kameler på ett säkert sätt. Speciellt eftersom de har ett så uttalat problem med att föröka sig.  

Stor tanke till alla er MÄNNISKOR där ute som försöker skaffa barn och det inte går så bra för som till skillnad från Dubai-prinsar lägger pengar på en stor och viktig investering.
Detta kommer alltså från mig som avskyr barn.

Andra världshändelser är att jag känner mig hängig idag, mycket lägligt eftersom jag varit ledig nästan fem dagar och borde varit hängig under dem i stället. Min deo har försvunnit från badrummet och det är lite skrämmande. Where are you? Jag och min playstation är osams.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits