Krämpor

Efter att jag jobbat natt hade jag sjukt svårt att sova. Vaknade flera gånger. Mycket beror på att min darling är här och då sover jag alltid jättedåligt, ligger liksom och spänner mig plus att jag sover så otroligt lätt. Varför gör man det? Det är ju då om någon gång jag borde sova hur bra som helst när man känner sig trygg.
Någon av hans kompisar ringde och mycket kan man säga om min darling men hans ringsignaler..... FY FAN.
Fast jag blev mer rädd än arg. Hårdrock is NOT in my <3 4-ever....
Vi åt frukost och spelade lite spel, jag pratade med mamma i telefon om Christer Sjögren, om fredagen och att hon varit förkyld i en vecka och låter som sju svåra år och inte kan sova för att hon hostar så mycket.
Jag och Dennis åkte in till stan och gick på Cloverfield. Fan va coolt !! Det var lite störigt med handkameran men ball film! Definitivt något man ser på bio, annars kan man låta bli.
Mådde inte särskilt bra på kvällen och knapprade huvudvärkstabletter. Om jag inte får vara ledig snart tror jag att jag faller isär. Imorse när jag vaknade mådde jag så illa att jag trodde jag skulle falla ihop. Fick upp en del i munnen och svalde. Min instruktör ringde 1138 och frågade var jag var. Jag fattade ingenting. Vi skulle ju börja 1330 ?? Tydligen inte. Skyndade mig in till stan och mådde så illa att jag var tvungen att stanna till vid ett ställe och luta mig mot väggen. Fan va min kropp reagerar nuför tiden. Var snurrig i huvudet hela måndagen efter att jag fått blodtrycksfall. Jag måste få vila! Köpte pastasallad eftersom det är lätt att kräkas upp om det skulle behövas.
Uppkörning dag 2 startar nu.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits