ordbajserier

Okej, varför kan jag inte bara vara tyst?
På morgonen efter en natt av väldigt lite att göra kommer två trevliga infosar som jag gillar. En utav dem nämner då på ett väldigt negativt sätt den nya arbetsordningen och Rebecka utbrister KONSERVATIV (sen är det oklart om jag säger Kanten eller Kvinnorna). Inser ju självklart att detta var jävligt dumt. Men det var precis så jag kände det.
Ibland blir jag så sjukt trött på vår arbetsplats med alla negativitet som finns där. Jag är sannerligen ingen ängel utan sprider negativitet själv. Men alla idéer som folk jobbat fram är inte av ondo även om det kan verka så.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Tack beckis. Jag menar det på fullaste allvar - tack!

2008-02-06 @ 04:32:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits