Pengar kvar

Öppnade msn för första gången på 3 veckor. Sju fönster började blinka direkt med människor som ville veta hur det gått med uppkörningen, när/var vi ska träffas och allmänt hej på dig prat.
Dock var inte Hanna online, har saknat henne, hon peppar bra och har såvitt jag vet inte gett upp på träningen på det sätt som jag har. Förrut försökte jag i allafall en gång i veckan, nu är det ingenting. Det stör mig som fan. Det visar sig direkt när man försöker ta på sig en tröja. USCH känns som att man vill ta en häcksax och klippa av extraringen liksom.
Har i helgen ätit katastrofalt dåligt. Det beror mest på att jag har absolut NOLL fantasi när det gäller mat just nu. Det kanske blir bättre nu när jag fått lön, då brukar jag bli lite mer intresserad eftersom jag i regel har mer pengar.
Dock hade jag masssssssssssssssssssssa pengar kvar från förra månaden. Hur det kom sig har jag ingen jävla aning om! Jag hade innan helgen 2200 enorma jävla kronor kvar. Såg genast till att köpa upp mig på lite saker som är slut i skafferiet och så åt jag ute två gånger så månaden slutade på den enorma summan 1700. Hur fan är det möjglit? Varför har jag så mycket pengar kvar? vad är dte för fel?!

Kommentarer:
Postat av: tove

ha de bra :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits