sanning i pocketbok

Så mycket just nu. Lvl 70, känslor, nästan jobba själv, det känns som att jag jobbar själv, min handledare sitter ju dääääääääääär borta och ser ingenting. Dessutom har jag varit väldigt avslappnad trots att det varit störningar. Mitt problem har alltid varit att jag tänker för mycket. Vi håller på med en slags stress-rehab på jobbet nu och det känns inte som att det är stress som får mig att må dåligt utan snarare min inre kamp. Shit vilket dravel! Ber om ursäkt för detta...
Ändå känns det mer stabilt än det gjort på år och dag. Så man behöver uppenbarligen laddas ur. Tragiskt bara att det blev så dramatiskt. Anledningen att man mår så bra är enligt nån bok att man lever på en slags efterchock. Vilket gör att man kan vara "överlycklig" i en period som sedan går över i normallivet.
Det var en pocketbok, så hur sant detta är vet jag inte men det känns lite så nu.

På tal om pocketböcker så läser jag just nu Middag med Mr Latte av Amanda Hesser. Otroligt skittråkig och ointressant handling som handlar om en bruds middagar med sina vänner. Ungefär som att läsa bloggar om folk som skiver "jag var hos X vi åt glass" ... fett ointressant, jag vet inte vem X är och det för inte handlingen framåt.
Men boken har miljarder med recept som är coola och det är ENDA anledningen att läsa vidare.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits