Tjurigt

Gick till jobbet idag, första dagen efter välbehövd semester *_* det kändes konstigt. Hade jag skrivit provet i fredags hade jag suttit helt ensam och tagit hand om alla evil problems all by myself och varit nervös av den anledningen. Idag var jag nervös för att det blev så mycket DRAMA i torsdags och fredags och jag idag skulle sitta med en ny handledare. 
Det var ganska struligt och de ena problemet avlöste de andra, hade inte alls varit beredd på det, uppenbarligen är jag en sån där det är SJUKT mycket störningar kring.... Underbart, ingen kommer att vilja jobba med mig - NÅNSIN.
Iofs gör inte det så mycket, man lär sig så sjukt mycket !
Självklart så missade jag EN sak och då blev en förare på asdåligt humör och ringde för att berätta det. Det jobbiga med att de är arga är att det inte spelar någon roll om man ber om ursäkt, det är stora HATET i allafall. 

Jag har bett dig om ursäkt nu TVÅ gånger, jag har senat ett annat tåg för att du ska få bättre kör, du har månadslön och du kommer att vara i tid på Stockholm C vilket är enda stället du stannar på ... vad fan mer begär du? Fred på jorden? Lösning på världssvälten? Lokalt regnväder över dina ex? ... och som vanligt så säger inte Rebecka dessa saker utan tänker dem.  

DESSUTOM!!! har den jäveln mage att ringa till tågledaren för att säga att jag lät SUR! Han kan ju äta HÄSTBAJS!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits