vikten av vikt

Jag har sagt det förrut och jag säger det igen, jag är fan för TJOCK nu. Såg mig själv i spegeln och upplevde att jag liksom såg tjock ut på ett sätt jag inte sett ut förrut. O_o Större liksom.
Jag är många saker i mina tankar och tjock är INTE en av dem men om jag inte slutar äta för mycket måste jag börja acceptera fetfakta. Det smärtar lite då jag varit så sjukt nöjd med hur jag sett ut tills för ungefär ett år sedan.
Vad som har hänt? ja, säg det.
I vilket fall så trodde jag mig ha lite bra vanor men efter senaste veckorna är jag lite konfunderad. Jag har ätit ganska hyfsat men ändå gått upp i vikt.
Den här veckan är komplett död i min almenacka och jag tackar en massa människor runt omkring mig för det. Just nu är tystnaden och lugnet jag söker. Det har varit hysteriskt mycket och det har tärt sjukt mycket på mig. Mitt hår ser sjukt risigt ut och som sagt midjebältet är inte vad det varit.
Hur het känner man sig då?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits