Julafton

I äkta orka-stil gick jag och lade mig sent. Blev skitförbannad på nått onödigt på morgonen  och var arg hela morgonen fram till 3 då jag åkte hem till mamma. Höll på att glömma hennes julklapp hemma vilket blivit dåligt med tanke på att jag inte hämtat ut biljetterna till Fredrik Lindström ännu.
Markus var sen så jag hade ätit upp ALL gurka och ALL paprika som mamma skurit upp innan han slutligen kom.
Klädd i skjorta och slips. Mycket snyggt.
Vi åt traditionsenligt med massa mat som jag undviker men som ändå måste vara där. Ni vet typ tunga (kräks) sill (fy fan). Tack gode gud så serverade mamma ingen lutfisk då hade jag fan gått hem. Det luktar så jävla illa att ... nej fy fan jag kan inte ens nämna det. Vette fan om inte den där äckliga fisken som folk äter på sommaren (surströmming) är i samma klass.
Efter den odramatiska middagen gick vi ut i köket och åt negerbollar och smågodis, en bra avrundning när man redan är så mätt att man kan dö.
Notera här att vi inte sett nån Kalle. I vår familj tittar man inte på vi väljer kvalitets-tv Jerry Springer Julspecial.
Det är minsann riktiga hederliga och ordentliga människor i den showen.......
När vi sett klart på del 1 kom del 2 med minst lika härliga människor som berikar på ett sätt som få saker kan och vi valde då att öppna klapps. 
Jag fick en ballongvisp i genomskinlig plast och rött, glitterpuder från Dolce & Gabbana (räck upp en hand om du visste att de saluför smink), en vitlökspress (som visat sig vara helt jävla värdelös), ett vitt underlakan och senap!!!
Jag fick mina tre önskesenaps, whiskey, calvados och likör. Najs som fan!
När jag kom hem njöt jag för första gången någonsin av julen. 

Jag var NÖJD

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits