Månadens måsten för mig

Lön! Fick massa cash *_* och det är alltid välkommet. Firade detta genom att köpa deo. ... Det var ungefär de jag behövde och det var inte ens på lönedagen!!!
Efter deon har det tillkommit saker som ny hårfärg, schampo, tre par trosor (skulle inte ha behövts om jag faktiskt gick ner i tvättstugan och tvättade..*suck*).

Har kollat igenom de viktigaste siterna med nyheter.. Jag hoppas VERKLIGEN inte att du tror att jag menar aftonbladet och expressen. Jag menar självklart Cdon, yesasia och discshop.
BoA släpper singel i slutet på månaden och album... fast det visade sig vara efter nästa löning (even better)... 1408, resident evil box släpps 27 februari. Ytterligare något att skjuta på framtiden *jippie*.
Började i min vilda fantasi ana att det här skulle bli en shoppingfri månad då jag i min outlookkalender på jobbet (där jag antecknar skitviktiga grejer som skivsläpp, releasdatum för biofilmer och dvdsläpp och så när jag jobbar fast det är förstås inte lika roligt). I min kalender kan jag läsa att jag varit en ond lite flicka och inte varit snabb nog med filmköp eftersom Micke & Molle och filmen No reservations (Kärlek på menyn) släpptes 23 januari. TVÅ jävla dagar sen med filmköp, det borde fan vara olagligt.
Nu ska ni inte för ett ögonblick tro att jag glömt de här. Jag bara lägger det hemska minnet åt sidan att jag inte kan köpa filmer i tid. Onsdagar SKA man köpa film på, så är det. BASTA!!!!!
Loggar in på en av mediasidorna och beställer genast de två filmerna, tre singlar i mainstreamets tecken (Craig David - Hot Stuff, Cascada - What hurt the most, Vincent - Miss blue), råkar även i ett mycket försvagat shoppingmoment plocka på mig Kents platta (Tillbaka till samtiden)... Rebecka köper musik... Slutet är nära...
Eftersom det då saknas lite pengar för att få det fraktfritt blinkar jag lite extra med min handledare som beställer två skivor med två band jag typ bara känner till av namnet.

Fast nu när jag skriver de här inlägget inser jag att jag nästan kanske eventuellt kommer att köpa boken: Älskade jordgubbar från drink till dessert och så behöver jag en ny väska (alltid) och sen årets stora

Wrath of the Lich King
*_*


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits