Måndag i dimmor

Gick efter att jag avslutat inlägget för att borsta tänderna trots att jag inte slutat gråta. Blev skakis och kräktes. Det hör inte direkt till vanligheterna. Dett gjorde mig än mer upprörd. Lyckades ta mig till säng där jag somnade nästan omedelbart trots att tårarna rann.
Vaknade 01:18 och trodde att klockan var fem. Kände mig utvilad men väldigt snurrig i huvudet. Gick på toaletten och gick sedan och lade mig igen och somnade nästan omedelbart. Vaknade igen ca kvart i tre och mådde både illa och hade dunderhuvudvärk. Ringde och sjukanmälde mig och jag har en känsla av att jag lät helt påtänd när jag ringde.
Tog två ! av mina migräntabletter och fick sedan sova ostört. När jag vaknade var jag fortfarande skakig och huvudet kändes inte alls rätt. Orkade inte göra någonting de fyra första timmarna och då kom min darling "hem" så att vi kunde prata.
På kvällen kände jag mig fortfarande väldigt skakig. Fan vad är det här liksom?!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits