pepparkaksbak

Grät hejdlöst när min darling åkte hem. Fan vad jag hatar det. Hjärtat slits ur bröstet och någon stampar på det.
Direkt efter fick jag åka hem sitta och glo in i väggen och vänta .. vänta på något jag inte vet vad.
Dagen efter fick jag sitta med en trafikledarinstruktör som skulle se hur det gick för mig.
I slutet av dagen så kom vi överrens om att februari kanske är en bra uppkörningsmånad.
Jag är jättenervös! Min största fiende har ju hela tiden varit mig själv. Vi får se hur det kommer att urarta sig.
Fortfarande många känslor kring jobbet men jag är en känslomänniska vad kan jag säga.

Sen fattar jag inte att jag glömde förra årets höjdpunkt!
Jag mamma och storebror lyckades låna mina kusinbarn för att baka pepparkakor. Det var helt SJUKT roligt.
Mamma hade massa pepparkaksformar och jag bidrog med mitt lok jag köpte i Ängelholm. Skönt att de finns lite gott från den stan! Jag tog massa kort och lyckades faktiskt få en bild på min storebror hur otroligt de än må låta!
Det var lite väl mycket slickandes på pepparkakorna och jag som inte gillar pepparkakor var glad att jag slapp äta några.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits