slagsmål i isgropen...

Imorse somnade jag efter klockan 5. Kan ju säga att när klockan ringde trodde jag att det var för att nån ringde. Jag är helt oanständigt trött idag och om det varit lite skakigt senaste dagarna så är det ingenting mot vad det är nu. Nu är jag livrädd att göra fel eftersom jag är så trött. Mina knep från stresskursen har inte direkt fungerat och då blir jag stressig av det. Stress på stress. Dessutom har jag fått lite ont i huvudet vilket inte är ett bra tecken.
Vill inte ha några sjukdagar alls. Hatar att vara hemma, det finns ingenting att göra och det är SJUKT tråkigt.

Duschade och höll mig knappt vaken, funderade på att inte sminka mig så att jag kunde stänga mina ögonlock ett tag utan att vara rädd för följder. Tydligen så är det dåligt att sova med smink på sig, speciellt för huden och då om jag skulle somna vill jag inte utsätta min hud för påfrestningar. Gud jag fattar inte ens att jag orkat skriva så långt?
Fattar man något? jag är så trött att jag inte kan sitta upp ordentligt och folket pratar om att köpa pizza.
Dessutom måste jag sitta på ett av de ställen i lokalen där man måste slåss med isbjörnar och pingviner bland frostvindarna och isbergen eftersom det är så satans kallt.
Fan nu kom även en säl och stal fisk!!!
Slagsmål på gång i isgropen.

Fy fan va trött jag är!!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits