Tisdagsterror

Kommer till jobbet tisdag morgon och det första som händer är att en instruktör kommer fram till mig och säger att jag ska få köra upp andra veckan i februari.
Vad händer då?
Jo, Rebecka börjar storgråta.
När jag lyckas få ur mig tillräckligt många ord är det mest att snyfta över hur ledsen jag är att jag inte ska få vara med min darling då. Kommer ner till jobbet där jag försöker agera normalt men hur bra känner man sig nu liksom.
Dessutom för att göra anspänningarna liiiiiite tuffare så skulle mamma opereras under morgonen för sina handproblem.
För att göra det extra roligt får jag ett sms från min chef där det står att hon hörde att jag blev arg. Om någon som såg mig i köket upplevde att jag blev ARG då måste ju den personen gå en kurs i känsloförståelse.
När jag äntligen kommer hem så är jag värsta vraket och grinar hela tiden. Jag är inte så här jävla överkänslig utann det handlar helt klart om att jag måste få SOVA.
Självklart ger detta ännu en natt där jag sover katastrofalt dåligt. Beckis mår inte så bra just nu.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits